.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عوامل درگیری هندبال آمل در کمیته انضباطی

شمال نيوز-منوچهر حیدری پس از دیدار نیمه تمام هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که بین تیم‌های ثامن‌الحجج آمل و هیئت هندبال کرمانشاه در جریان بود و در دقایق پایانی با اعتراض شدید سرمربی حریف ناتمام ماند، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در امل بیان داشت: بازی نزدیک و حساسی بین دو تیم در جریان بود و رقابت خوبی را از بازیکنان شاهد بودیم.

وی افزود: از سال 1347 در هندبال کشورمان کار می‌کنیم و بهانه‌های متفاوت حین بازی را می‌شناسیم، مربی باید در مواقع حساس حواشی بازی را بکاهد و با کنترل تیم خود به بازیکنان آرامش دهد زیرا اگر مربی جو را متشنج کند بازیکنان نیز به حمایت از او درمی‌آیند.

حیدری با اعلام اینکه یزدان‌پناه مربی کرمانشاه مسبب اصلی دیدار ناتمام نماینده مازندران با این تیم بود، گفت: این مربی چندین بار تیم خود را به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت داوران به کنار زمین کشاند که با وساطت مسئولان بازیکنان به داخل زمین روانه شدند.

وی با اشاره به اینکه در دقیقه 24 و 50 ثانیه نیمه دوم در صورتی که تیم آملی 17 بر 16 از حریف خود پیشی گرفت سرمربی کرمانشاه برای چندمین بار به قضاوت داوران اعتراض شدیدی داشت در حالی که تیم خود را بیرون کشید طبق قانون با کارت قرمز داور روبرو شد و با این وجود دیگر حاضر به ورود به زمین مسابقه نشد.

نماینده و ناظر فدراسیون هندبال با بیان اینکه کرمانشاهی‌ها به عناوین مختلف از قضاوت، پشت دروازه و بازیکنان حریف شاکی بودند که تمام این موارد بررسی شد، ادامه داد: حتی در بهانه‌هایی معترض بودند که کادر فنی آمل با اسپری به چشم بازیکن‌شان ضربه وارد کرد ولی با بررسی‌های لازم و پرس و جو از بازیکنان خلاف این امر اثبات شد.

حیدری تصریح کرد: اگر بازی روال عادی خود را طی می‌کرد تیم حریف حداقل با پنج امتیاز می‌توانست پیروز این دیدار باشد البته ما گزارش کامل بازی را به فدراسیون هندبال ارایه می‌کنیم و کمیته انضباطی نیز با قاطعیت در مورد جرایم این دیدار ناتمام و نتیجه آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر درگیری لفظی بازیکنان کرمانشاه با والیبالیست‌های ملی‌پوش کاله مازندران که برای تمرینات آماده‌سازی به این سالن آمده بودند، ابراز داشت: بازیکنان و کادر فنی کرمانشاه در پایان بازی سعی داشتند با اعتراض به همه چیز حتی بازیکنان کاله مازندران جو را شلوغ کنند و با بهانه‌های خاص خود بازی را تعطیلی کشاندند./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.